Snabb Årsresumé (del 1)

Januari - 
♥Nyår firades med kompizar i stavsnäs, partaj hos Martin Siden. Slutade med en inslagen dörr men de va ju bara kul, yää.
♥Chillade as mycket med Elin efter som att jag bodde där, blekte och färgade också håret aaas super rött första gången! Köpte nya hörlurar och åt en massa sushi, började skolan igen och pendlade en timme och tio minuter fram och tillbaka varje dag. 
♥Började må mycket bättre efter mitt tidigare förhållande och träffade Kuba lite i smyg, kunde prata via skype i timtal.
♥Åkte ofta till nacka och gled runt med Elin, och träffade Patric och Wictor Sandell då och då.
♥Lyssnade en hel del på Nomy pga olika anledningar och jag och Elin åt så mycket nudlar att vi tröttnade på det, haha. Började festa hos Martin med sköna peeps en hel del, hängde mycket på tumblr och var alltid allmänt hungrig.
♥Myste mycket med Elvira och stötte på en massa skitsnack, köpte en chokladkaka varje dag i skolan.
♥Oscar som går frisör lilje i min skola piercade smiley på mig, min syster tatuerade mig ovanför foten och jag testade också att tatuera mig själv. 
♥Saknade sommaren och grekland jävla mycket. Kom ofta på mig själv att blogga när jag satt på bussen, spelade Lol och jag och Elin bakade en massa.
 
Februari -
♥Använde mycket hårda ord på bloggen som "Fitt-dåligt" eller "Hor-Johhny", ah ni fattar. 
♥Första riktiga drägg fyllan med Linda och Elin i märsta, de gör vi inte om! Färgade håret ännu mer och köpte min första tunnel till töjningen, hehe.
♥Jag och Elin fick lite nya vänner från Älta, mysiga och sena kvällar i snön. Många springturer till missade bussar också för den delen, yålå. 
♥Mycket stress projekt i skolan, men för en gångskull gjorde jag det som behövdes. 
♥Jag hade mina mongos Linda, Towe och Jenny och vi var så tajta så att det inte gick att dra isär oss typ. 
♥Red gjorde jag också rätt mycket, på en vit ponny som heter Wille. Bytte också till hårfärgen som jag använder nu, permanent XXL.
♥Träffade ofta Patric i ensamhet och han gjorde saker han borde ångra menmen, vart även en ''fight'' mellan mitt ex och några i min klass. Åh så söta. Min klass gjorde också ett försök på HarlemShake, de va ju inne på den tiden asså. haha
♥Åt en massa sushi och hängde mycket hemma hos min bror faktiskt, vi gick en lång stund på isen med mopsen Moppe. 
 
Mars -
♥Jag var sjuk här i början ett bra tag, men tiden gick fort! Hade planer på att färga håret pastell lila till sommaren. Hittade en massa sköna låtar på soundcloud, dock så tog de bort bästa låten Hot Saft som man drogade. 
♥Hade en massa fotoprojekt med Towe, Jenny och Linda, det var mysigt! 
♥Började festa en hel del nu asså! Fick också söta små blå gosisar i skolan, hihi. Systern fixade till hjärtat över foten som var as skev.
♥Började en ny kille i klassen jag skrev om men han går inte kvar längre, Viktor heter han! 
♥Va redan trött på att gå i den skolan jag går i, och träffade Patric ännu mer nu, i hemlighet. 
♥Första gången jag och Elin besökte Peter, vilket va ett dålig beslut i livet haha om man ändå hade skitit i det från första början!
 
April -
♥Åkte ner till Kalmar för att hämta min brorsas hund med min bror osv, lilla Luna kom in i familjen. 
♥Jag och Elin red ut och hade picknik i snön med bravo kakor, såg första Hunger Games för första gången! 
♥Hängde mycket i Älta och rappade runt orden, man hade fan flow då. 
♥Snön hade försvunnit med de snöade då och då, köpte mina hollister shorts och åt brownie med mjukglass. Muuums. 
♥Min kampfisk som levt länge dog, var på återbesök efter hjärtoperationen, trodde jag skulle börja äta nyttigare ooo vilken lögn! 
♥Köpte en ny fisk och kände mig faktiskt ganska snygg den här tiden! Testade på zumba vilket va as kul, hade lunchdate med Jenny, Linda och Towe så mysigt! 
♥Taggade så mycket i skolan så jag välte ut min redbull över datorn så den dog, men på kvällen hade jag kul med mina vänner. Inte dagen efter dock! 
♥Va med min syster och Elvira mycket, de va mysigt. Fick tatuerings ideér och började fundera på att tatuera mig mera. 
♥Min familj fick reda på att jag rökte vilket vart ett jävla liv, men nu är det lugnt. Festade mycket med Linda, Towe, Elin och Jenny, vi hade jävla kul. Började hänga mycket i Bikeparken med Alex and the crew, de va också mysigt. Det vart varmare ute! 
♥Va himla trött på alla bråkande människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback