Stöd.

Min syster och jag har bråkat rätt länge men nu har hon gått för långt. Hon skriver att jag inte är hennes syster, att jag inte är Elviras gudmor och att jag är död i hennes ögon, tänk dig om din syster skulle skriva så till dig.. att du var DÖD i hennes ögon. Och dessutom var hon mitt enda stöd, jag får inte stöd från någon annan som jag fick av henne. Jag kämpar ofta om att få tillbaka henne, men jag tror att hon mår så pass dåligt att hon måste trycka ner någon. Vilket blev mig, har jag inte tillräckligt med problem?
 
Om ni vill läsa all skiten hon skrivit om mig så gå in på hennes blogg http://karolinahernqvist.blogg.se, vi var överens om att jag inte ska skriva ut på nätet när jag mår dåligt.. men när det är hon som gör det är det helt plötsligt helt okej. Det är tydligen helt okej för henne att sitta och skriva såhär om mig på nätet och hon påstår att jag ljuger hela tiden, vi BÅDA beter oss precis lika dåligt men jag får bara skiten av ALLA. Min mamma och hon är kopier och ja tror att hon fått mammas gen mer än någon annan. Och det börjar tillochmed bli värre än mamma, det gör mig rädd.. rädd för att hon en dag kommer förlora allt de hon byggt upp. 
 
De enda jag vill är att ha en syster, men just nu så stampar hon mig i ansiktet varenda gång hon skriver något på sin blogg som är elakt. Hon nämner ''folk'' och ''människor'' men hon menar egentligen bara mig. Jag kan inte bara skita i det.. och måste man behöva ta sitt liv för att ens familj ska kunna förstå att man behöver dom? 
 
Det gör ont. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du mår inte så bra va? Kanske skulle gå och prata med någon?
Tänker på dig...

2014-01-13 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback