Tidsfördriv.

Stal den här från Josefin ♥

 

1. Fullständigt namn- Alice Elisabeth Hernqvist

2. Ålder? - 17,5 år

3. Vart bor du? Stockholm
4. Bor tillsammans med? Min padre
5. Färg på ditt hus? Hmm, mitt hus är vitt! 
6. Hus eller lägenhet? - Jag vet inte lägenhet står högst på listan nu iallafall, har ju bott i hus hela mitt liv.
7. När är du född? 11 juli
8. Klass? - Idiot klassen ESEST12A
9. Vilket år tar du studenten? - 2015
10. Något jobb? - Snaart så! 
11. När gick du upp i morse? – Har sovit 0 inatt, gick upp vid 6 fast jag börjar halv 1
12. När ska du sova? - Ikväll antar jag, om jag kan vill säga.
13. Duschat idag? Yees.
14. Kramat någon idag?- Nope, gick ju nyss upp!
15. Pussat någon idag? -
 Samma som ovan
16. Vad har du ätit idag? - Ingeeenting, måste fan springa och käka nått! 
17. Dagens klädsel? – Kommer nog bli leggings med nån mysig tjocktröja <3 
18. Dagens smink? - Är påväg att bli påsatt inom kort.
19. Dagens sötnos? - Men ååh bara för Josefin är så fin, hehe <3
20. Dagens roligaste? - När jag kollar mig i spegeln är det rätt kul :)
21. Har du många vänner? - Jag har de jag behöver, det är det jag behöver. 
22. Hur många har du kysst?- Vill ej nämna, men det är.. rätt.. många.
23. Vem kramade du senast? - Johannes!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ska man kalla det otrogen, ja.. vi kör på det. blä.
27. Har du pojk-/flickvän? - Jag är inte ledig men heller inte insatt i något, kan man säga så för att inte såra någon!?
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa, men jag försöker ringa Lindajävel men hon vägrar svara! 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Yoje faktiskt!!

 

Favorit:
31. Film? - Into The Wild, även fast jag bölar ihjäl.
32. Låt? -
 Massa låtar faktiskt.
33. Mat? - Sushi och Tom Yum Goong såklart!!
34. Dryck? - Redbull.. eller vatten ... eller cola.
35. Färg? - Svart, vitt, och en massa pastell <3
37. Stad? -
 Stockholm
38. Land? - Sverige.. och andra varma tropiska fantastiska länder.
39. Ämne i skolan? - Fotografi
40. Människa? - Linda såklart.

 

Senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Linda, EFTERSOMATTHON inte svarar.. 
43. Gången du spydde? – De va på nyårsafton " :) "
44. Gången du grät? - I förrgår, helt sjukt? Jag gråter ju varje dag!!
45. Pizzan du åt? - De va ett tag sen, men calsone tror jag.
46. Gången du var i Göteborg? - De va ett par år sen lite mer.. 
47. Gången du var i Stockholm? - Haaalluu, bor i stockholm!
48. Gången du var full? - Nyårsafton, blä.
49. Gången du var hög? Knark är bajs.
50. Gången du var kåt? -
 Every minute. 

 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart, men önskar jag kunde säga vitt!
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda.. men just nu mysa. 
54. Tvspel eller datorspel? – Båååååda!
55. Singel eller upptagen?  Upptagen
56. Hångla eller ha sex? - Sex
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad... åh. 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise Hotel!!
60. Blont eller svart hår? - Svart, men rött är finast 
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå / gröna
62. Choklad eller lakrits? – Choklad !
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm. 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt!
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola <3
66. Pizza eller kebab? - Kebab och massa pommes med vitlöksås, fan va hungrig jag vart nu!! 
67. Randigt eller prickigt? - De va fan en svår fråga.. 
68. Älska eller älskas? - Båda såklart
69. Leva eller dö? - Den frågan går lite från dag till dag

 

Antal:

70. Personer du älskar? - Mina närmsta 
71. Personer du hatar? - Vacker fråga.
72. Gånger du varit full? - Håller inte räkningen.. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? - De måste vara typ.. jag vet inte. På sommaren kan de bli en del.. 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? BRÅVALLA såklart, de va sjukt kul! I sommar blir det utlandet så man får se om de bli någon festival. Kanske någon liten metaltown eller nå! 
76. Gånger du haft minnesluckor? - HEHÄ, nej.
77. Gånger du varit hög? - Knart är bajs, igen.
78. Personer du saknar just nu? – Några godingar.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En gång påriktigt. 


Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Vill du kyssa nu? Prata svenska!!
81. Ska du träffa imorgon? - Antagligen min cepe klass sen vettefan.
82. Sjöng du senast för? - Vet ej.
83. Hade du senast en msn-konversation med? hahaha, vilken rolig fråga.. finns msn fortfarande? 
84. Spelade du tvspel med senast? -
 I was alone motherfuckers.
85. Vill du ta med på resa nu? - Lindaaaa! 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - .. hehe
87. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar. Men.. 
88. Är söt? - Elvira <3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Det är faktiskt skönt att sova ensam. 

 

Vad:
90. Gör dig glad? -
 Personer som bevisar att de inte är falska.
91. Gör dig ledsen? - 
Falska människor
92. Vill du helst göra nu? - ÄTA, jag är irriterad. 
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan 
94. Vill du ha nu? - Mer pengar!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
 Det kommer som det kommer, men resan är ju högst upp!
96. Längtar du till? - Fylla 18 och sommarlov <3
97. Tycker du om dina betyg? - Nej.
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Mycket saker ångrar jag och jag skulle vilja ändra en massa.
99. Är det bästa som hänt dig? Jag vet faktiskt inte.
100. Hur mycket är klockan? - 09:20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback