Wooho, skitkul!

Dagen började fan skibra, jag var as glad även fast jag inte kunde sova inatt och gick upp 06:00 imorse.. fast att jag börjar 12:30 meeen. SÅ SKA HELA DAGEN VARA FÖRSTÖRD, seriouus.. låt mig bara vara männsikor. Det här är min blogg, det här är min dagbok. Det är inte många männsikor som läser den, men va händer? Ska jag inte få skriva vad jag vill på min egna blogg? 
 
Jo det kommer jag göra, och jag tänker somsagt sudda bort allt som trycker ner mig och tjatar på mig ett tag nu. LÅT MIG VARA. Kul att vakna skitglad och sen helt plötsligt gråta pga att man inte kan få vara ifred, skit i onödiga tankar och låt mig få leva och reda ut mitt jävla liv. FAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ska du skriva det du vill på din blogg.
jag kritiserarde inte dig utan låten.
Trodde att kommentarsfältet var till för att kommentera på, men kommer inte att göra det mer.
Du kommer att få vara i fred
Förlåt att jag bryr mig

Anneli

2014-01-07 @ 13:20:53
Postat av: Michis

Fin blogg! :) kram

2014-01-07 @ 20:51:57
URL: http://michiskaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback