02 utan sömn.

Herrtjjssan alla glada foookees. Klockan är runt två och jag är svin trött, men kände att jag behöver blogga! Snällt va? I torsdags var min operationstid, älsklingen följde med men det gick skit så är på ruta 0 igen. Efter det så åkte vi till nynäshamn, till Lindas jobb och hälsade på, fikade och snackade lite. Sen åkte vi förbi pappas jobb och hämtade min nya HKarmy tröja som hade kommit, en aning stor men gosig. Och fiien!! Efter det åkte vi hem och sen kommer jag inte ihåg mer. 

"Igår"(fredag) så var Patrik och fixade pass och hämtade Lukas picka för att vi ska lira paintball på fredag och då är han snäll och lånar ut den till mig, thaaaank you! Sen när han kom hem duschade vi och åkte in till stan, käkade på jensens och köpte lite gott. Åkte sen till forum och köpte en högtalare för resan till Spanien och åt mjukglass, mums! 

Sen åkte vi hem och åt grädde och jordgubbar och lite senare åkte vi och badade, Patrik hoppade från bryggan och det såg kallt ut så jag doppade dock bara halva mig. Men mer bad i Spanien, woopho! Tog en sväng som kändes som halva Sverige med Patriks pappa i rs2an! Sen har vi haft en mysig början på natt.... 
Älskar denna människa obeskrivligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback