Det här får inte hända.

Imorgon åker jag och Patrik till spanien, det ska bli skönt att komma bort från sverige bara vi två en stund. Tror vi behöver ensamtid, efter allt skit. Jag har nu dock fått reda på väldigt mycket skit, och som ni vet är det värsta jag vet folk som ljuger och det kan man säga har rört om lite för oss. Jag vet inte hur jag ska hantera det här, men han får chansen att förklara sig och visa vem han egentligen är den här veckan vi har för oss själva, sen får vi se vad som händer. Jag har ont i magen, mår illa och mår allmänt skitdåligt, det här har hänt innan och fan om det ska ta slut pågrund av lögner. 
 
Jag skriver det här såhär dels för att jag behöver skriva av mig, och dessutom så har mina vänner rätten att få veta vad som händer + han ska fan få skämmas.. för den människan jag trodde han verkligen inte va. Jobbigt att inte kunna lite på den man älskar. Ärligheten varar längst och det är oftast den som gör att man kan leva lyckligt föralltid. 

Kommentarer
Postat av: Jennisbeauty

Styrkekramar :( <3


Det skulle vara helt underbart kul om du ville vara med och tävla om att vinna några grymma Hårprodukter på min blogg! förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa <3 kram! http://jennisbeauty.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-underbara-harprodukter.html#post-comments

2014-07-29 @ 22:36:43
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback