Förvirrande.

Jaaaag spelade speedball för första gången igår somsagt och det var cepe nervöst och läskigt osv men det släppte ändå rätt fort, jag måste hemläxa mycket haha. Hade ju dock varit mycket enklare om jag startat inomhus vilket jag nog kommer välja att göra, fast jag kommer nog träna onsdagar för att slängas ut lite. Man kanske lär sig fortare med mer press? Idunno.. Efter det så drog vi till donken och käkade, typ halva teamet iaf. 
 
Köpte nya benskydd och sen köpte jag jersey och podpack av freddan så nu har jag allt förutom mask, som jag dock lätt kan låna om det är så. Men det är det enda som fattas! Det var faktiskt så kul som jag föreställde mig DOCK så var det väldigt förvirrande efter som att alla de andra spelarna har gjort allt typ och jag har inte gjort något och vet inte hur man gör något haha så det vart förvirrande as hell en stund(för alla sa olika och rättade mig olika så aa). Men det kändes också som att iallafall vissa hade förståelse, sen finns det ju männsikor som bara tror att de är bäst. Men men! Jag tror iaf det blir bra.
 
Och vad har hänt hittills idag då, hmm jag har tvättat båda pickorna, och alla tillbehör, alla pods och ätit en varmakoppen. Konstigt nog är jag inte hungrig längre, så himla skumt. Aja, får passa på att bli lite smalare. Drar ju till spanien igen om exakt en vecka, wooooop! Patrik slutar exakt nu så han kommer hem snart så får vi se vad som händer. Looovely! 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas du har haft en bra dag! kram :)

2014-07-17 @ 16:51:58
URL: http://nataliestrande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback