Imorgon är det ingen vanlig dag..

..FÖR IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!! HUURRAAY. 
 
Igår va jag och Patrik och käkade middag med Daniel, Karolina, Robin etc igeeen, och idag har jag och Patrik varit med Karolina, Elli och Emil hela dagen och badat och solat. De va trevligt as usual, vi käkade lunch och Patrik somnade med huvudet på bordet i solen haha. Solen gör en verkligen trött!
 
Som sagt fyller jag (18!!) år imorgon, så Patriks familj ska uppvakta mig vid 12 och sen ska vi till mamma och käka middag med alla vid 5, och sen in mot kroogen och möta upp ma giirls! Och så får vi se hur jag må på lördag lol, minns redan dagen efter midsommar så får lite ont i magen bara jag tänker på det haha. Det kommer antagligen bli skitkul så det är awesome!
 
Idag bokade jag och Patrik biljetter till gotland för vi ska det och chilla samt att jag ska tatuera mig hihihihihi så vi åker dagen efter vi kommit hem från spanien weeeeehoo, fullspäckat schema alltså. Puuh, men så värt det. Läängtar. Återkommer med hur många dagar osv i ett inlägg öööver. Meheh, så tagg på livet just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback