Remember how to trust.

Som ni sett har jag bara lagt upp en massa bilder senaste dagarna. Vi har varit ute på Malma hos min farfar och faster och käkat middag och gosat med får. Och så var vi på djurö hos mamma i lördags, åkte vatten skidor, åt grillat, och gick till vitagrindarna och drack lite drinkar samt spelade minigolf. Det var en väldigt mysig kväll/dag och vi sov även kvar hos mamma. Sen på söndagen var vi skittrötta, åkte hem till Patrik igen och somnade, sov i två timmar och efter det så kommer ingen ihåg vad vi gjorde. Igår jobbade Patrik, och efter det rensade vi bär och drog efter det till nacka forum och åt på subway! Idag så hämtade vi min stora resväska för att vi åker ju på torsdag, klockan 07.30 går planet från skavsta. 
 
Just nu är jag dock jävligt pissed off på Patrik för att han bara drog iväg och lämnade mig ensam. För idag krockade vi, in i räcket på motorvägen. Fucking idiot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback