Sönderbitna fingrar, ångest och aggressioner.

Alright. Jag bloggade senast i fredags natt, på lördagen var det varmt och skönt. Vi åkte runt och köpte lite saker, blandannat lite skit till festen jag SKULLE haft. Men jag valde att ställa in den, pga massa olika anledningar. Men jag orkar inte lägga mer tid på att jag fyller år på fredag, vem fan bryr sig! Efter att vi hade varit och köpt lite things så åkte vi hem och hjälpte till att slipa vägg i den stekheta solen, men efter det så drog jag, Patrik och Annette till vattnet och badade. Eller, vi käkade middag på stranden och doppade fötterna typ. 
 
På kvällen åkte jag och Patrik ut till djurö, det hade varit skärgårdsfestivalen hela dagen men vi gick ner till sjöboden och umgicks lite med Erik och Madde och sen skjutsade vi hem dom. Det vart ett rätt så stelt möte och jag kommer nu aldrig glömma frasen "It smells like I fucked your boyfriend". Nog om det... 
 
På söndagen gick jag och Patrik upp vid 9 och åkte hemifrån 10 med Alex och Jim mot paintballtorpet, spelade alltså paintball heeela dagen. Jag fick ett par schyssta träffar i huvudet, det var väl det som gjorde ondast. Men jag är så jävla hård så jag kan ta det, lol. Efter en heldag med paintball kom vi hem och satte på oss badkläder, jag, Patrik, Jim och Alex åkte till vattnet och badade.(första gången jag badat i år i sverige) Och sen köpte vi mat från grillen och mumsade i oss det hemma. Patrik hjälpte till att måla det sista på väggen samtidigt som jag spanade runt på tumblr i kvälls solen. 
 
I måndags vaknade Patrik upp rätt så sjuk, en kraftig förkylning. Så vi har bara varit hemma hela veckan, förutom igårkväll då vi käkade middag hos Karolina och Robin.. samt Daniel. De va han som gjorde hemmagjorda hamburgare, muuums. Söta Emil <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback