5 dagar kvar..

Nu är det ju fan bara 5 dagar kvar tills jag och Lindis åker till spanien!!!! På lördag vid 14:00 lyfter planet, och då ba blir det super varmt och massor av drinkar! Fett med gos. 
 
I fredags så var jag och älsklingen barnvakt till Emil och Elvira, det gick bra till ca 23 och sen så pallade vi inte mer så då kom Robins föräldrar och tog över sen så åkte vi hem och sov. På lördagen så firade vi Patriks mamma som fyller 50 år imorgon, det vart ett bra partaj och det vart ändå inte så sent. Igår var vi hos mamma och Owe och åt middag med alla syskon och respektive osv. Det var väl trevligt, sen köpte älsklingen och jag lite gott och åkte till vattnet vid nacka strand, de va jävla gosigt. 
 
Jag sitter nu i skolan och sen ska jag vandra runt lite i farsta med Linda och Elin, Patrik ska jobba över så det suger ju dock. Yesyes.. ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback