I cant believe it!

I lördags åkte jag och pappa in till stan och mötte Daniel och Emma, vi käkade först på TexasLonghorn innan vi drog mot Solna. Så jävla god mat där.. nomnomnom. Jag kan fortfarande inte förstå att jag har sett Pearl Jam live, här i Stockholm. Det var så sjukt jävla coolt, när de började spela och Eddie sjöng så grät jag de första 10 minuterna, det var svårt att håll tillbaka alla känslor alltså! Efter konserten åkte jag Daniel, Emma och pappa med alla tusentals med folk och Patrik hämtade mig och pappa i slussen. Det hade tydligen gått skitbra för Redline om man jämför med tidigare då, de kom 4 av 18 lag så det är en stor förändring sedan innan. 
 
Så igår vaknade jag upp med en del ont i benen efter ca 5 timmar utan att sitta, men jag fick för mig att vi skulle ut och springa! Haha, jag är en sån jävla tjockis. Orkade bara springa ca 600 m eller vad Patrik nu sa och sen la mina lungor av. Men om jag fortsätter i den riktningen så blir det nog bra tillslut.. Jag fyller år om 12 dagar och då ska jag tydligen sluta röka också. Ahhrmejgud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback