Lägger det lite bakom mig.

Bloggade senast onsdagen förra veckan och jag minns knappt vad jag gjort dessa dagar. Firade midsommar, med Erik och Madde. Åt lunch på dagen med Patriks familj och dagen innan åkte vi runt och letade en krans till mig typ hela dagen samt åkte förbi mig och hämtade lite shit. Sen kommer jag seriöst inte ihåg ett shit av vad jag gjort, wtf jag minns ingenting. Kommer dock ihåg att jag och patrik låg i sängen hela lördagen för att vi var mega bakis. Annars minns jag inget, men va trist.. jag måste börja blogga oftare så jag minns. Jag ligger ju ändå bara och glor.. kanske e därför jag inte kommer ihåg något dock lolz. 
 
Idag ska jag och baee dra in till gallerian i stan och kolla på skor. Han beställde så fina kläder från ridestore igår så jag vill äta upp dom. Annars kommer jag väl bara ligga här resten av dagen.. blääeeh.
Slänger även upp bilden på min nya victoria secret bikini som ääääntligen kommit, den är faakkin skit snygg men synd att det ska regna och vara kallt denna sommar så man inte kan bada utan att dö typ. Toooo bad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback