Snart är dagen inne!

Nyyes, nu är det redan torsdag och imorgon så sticker min pojke till Jönköping för att fortsätta spela sm i paintball. Fett sad men men, hade åkte med om jag inte skulle haft biljett till Pearl Jam som spelar i solna på lördag omg omg omg omg mitt favvoband sen jag var typ aaaas liten. Åh det kommer bli kul. Men det är alltid jobbigt att inte få sova med sin andra halva lixom. HATE IT! 
 
Idag så var jag på jobbinterjuv men jag är lite skeptisk, vi får se hur det blir helt enkelt. Efter det så åkte jag och älskling till sköndal för att käka middag med pappa på den lokala krogen och det va yummy som ni ser på bilden *foodgasm* Efter det åkte vi hem och gosar som vanligt, åååh jag älskar min pojke. Kolla hans nya schyssta outfit från ridestore förresten, så himla snygg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback