Alice har tråkigt.

1. Har du ett par rosa string?
Yes, men det har väl alla? Killar också?

2. Vem var den senaste du pussade? 
Min fina Patrik <3

3. Gillar du någon nu?
Ja, och mer än så.

4. Vad gjorde du inatt?
Inatt sov jag, tryggt intill Patriks varma kropp!

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Ja, wtf.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Aa hej jag heter Alice jag gifter mig när jag är 17, eh. Future mf.. future.

7. Klackskor eller sneakers? 
Sneeeakers ftw. Klackskor fungerar om det ska va nå finare.

8. Kjol/klänning eller jeans?
Har inte klänning eller kjol så mkt pga hittar aldrig några fina. Jeans är ju typical.

9. Äkta hårfärg?
Megaplatinablond, abaow. 

10. Nuvarande hårfärg? 
Röött!

11. Frisyr?
VÄLkammat utsläppt.

12. Skostorlek?
36-37.. vissa fall 38

13. Civilstatus?
Ogift.

14. Har du någonsin vart kär?
Jaaa, jagärdetnutillochmed

15. Tror du på kärleken?
Ja det är klart.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Yep, aj ajaj.
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Det har jag nog inte, win.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Neeeii.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Ne, nenenenee.

20. One night stand eller förhållande?
Efter två hela år med en massa skumma hoppfulla tankar, förhållande. 

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Det beror ju på i vilket mode man är i. 

22. Telefonkontakt eller face to face?
Face to face helt klart.

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Mjapp, kan ha hänt.

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Nääee så ensam är jag inte.

25. Saknar du någon just nu?
Aaaa. 

26. Är du glad? 
Jag är glad, jag är glad. Jag är hungrig.

27. Gillar du någon just nu?
Men det här börjar ju bli som alla klamme frågor på ask.. JA har jag svarat, Ja.

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Det är ju en kostnadsfråga. 

29. Har du hund? 
Min finaste bästa hundvän var vi tvugna att avliva för ca 2 månader sen, saknaden går inte att beskriva</3

30. Tror du på spöken? 
Nej. ibland.. kanske.

31. Skulle du vilja väga mer?

Nej förfan, kämpar somfan för att fåbort min mage. 

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, fick nu ont i huvudet. Tack

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Bara om jag sover, hahahah.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Jaa, de har hänt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback