Can we stay like this forever?

Alice har lärt sig snooza! Jag vaknade halv 9 imorse, alltså på pricken när vi började. Satan tänkte jag och kravlade mig ner från sängen och ålade iväg på golvet, fick idén om att jag kanske har bättre brain när jag pluggar hemifrån. Jag har faktiskt skickat in två uppgifter, en till kursen för medieproduktion och en engelska uppsats. Det jag klarar av att göra hemma får gå på, hoppas jag kan få lite hjälp av Patrik med resten av engelskans småuppgifter för jag är ju fan helt lost kan jag erkänna. Och nu här mitt i inlägget ser jag att jag lyckats radera hela layouten jag började med för två veckor sen så FAN, får börja om från början. Kuuuuuul! 
 
Njee nu vart det deprimerat här. Faandå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback