Denna helg har jag..

..fått en ny iPhone5, umgåts med de bästa, åkt bil, förtärt för mycket alkohol för snabbt, sovit, ätit på donken, kräkts, deckat, pussats, sumpat mitt busskort, fällt en single tear, kramats, haft huvudvärken jag aldrig mött tidigare, skrattat, rökt mindre, haft ångest, druckit sjukt mycket oboy, haft sex, gått en promenad, ätit ute, gjort av med pengar, levt, duschat, varit ful, känt mig värdelös, varit glad, varit rädd, skämts, följt upp avsnitten på farmen, damsugit, diskat, bytt sängkläder, sagt hejdå, kollat på teve, lyssnat på musik, mysat, varit hungrig, pratat i telefon, tagit ett fåtal söta bilder, blivit ännu mer kär, smörjt in mina nagelband, tagit på mig skorna, tagit av mig skorna, letat efter min jacka, vunnit de flesta games i poker, fått score 51 i flappybird, pratat engelska, blivit lite små lack, velat döda en människa, varit ohungrig, och typ en massa andra saker. 
 
Denna vecka ska jag.. FAAN, kan ju inte göra ett skit efter som att jag tappat mitt busskort. LIFEISGOODFORYANOTFOMEMANIGGUH. dö. 
 
kommer nog även bli lite inaktiv, maybe. pallar inte bära runt på datorn och mitt liv är inte längre intressant, utan mitt busskort. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad fin blogg du har!
Har just nu en tävling på min blogg där du vinner presentkort (300kr), så du kan designa ett helt eget mobilskal. Ta gärna en titt.

Kram :)

2014-03-17 @ 18:47:44
URL: http://holmbergannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback