Det går lixom lite snett nu..

Som ni märkt mina trogna läsare så har bloggen gått lite down här på sista tiden, det beror på massa saker! Men ääsch, jag kommer väl tillbaka steg för steg. Först tappade jag ju busskortet så har fått köpa ett nytt för massa massa pengar, sen så har väl allt bara gått neråt. Nya telefonen är det fel på från start och fan allt har/är bara varit sjukt dåligt, och inatt var jag uppe med magont nästan hela natten, så förmiddagen spenderades idag på vårdcentralen där jag fick antibiotika tillslut. När jag kom hem kletade jag på mig en ansiktiskmask, pga att jag senaste tiden fått så himla irriterat ansikte och troligen är det pågrund av all stress. Jag fyllde en skål med citron och maräng yoghurt och musli med bär och ba mmmmm. Sen dess har jag suttit och pluggat till fotoprovet jag ska skriva på fredag, dock så är jag ju så pro1337 att jag redan kan de mesta utantill men det är också många ord som gör mig förvirrad och trött. Jajaja.. i allt detta är jag iallafall glad att jag har min finaste Patrik, utan honom, nej då hade ingenting gått. 
 
Imorgon SKA jag till skolan, det här är ju bara riktigt segt. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Men babe. Hoppas det blir bättre med magen, du vet vart jag finns <3

2014-03-19 @ 19:48:53
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback