There's no going back.

Tjääna fan, skolan har nu börjat igen och det är lika segt som vanligt. Jag har ju egentligen inget att skriva för det händer inte så mycket just nu, i lördags så va jag med Patrik, Alex och Viktor. Vi åkte till Viktor och kollade på film, Maggan visade mig även några söta filmer från när jag och Viktor var små. Såå himla guulliga och IQ befriade, hahah. Alex och Viktor badade Patrik (?) och ja, de är välan som vanligt. Mccswag! 
 
Igår så vart de bara chill, Patrik och jag åkte till forum och köpte lite skit och hämtade hans dator så nu har han ett liten gaming place hos mig. Yeesman, det är väl lika bra. Ringde nyss och bokade synkoll nyss och fick en tid 17.50, skönt att äntligen få in alla papper till trafikverket! Och imorgon blir det lunchdejt med Viktor innan skoolan börjar, trevlans. Har min iPhone4 nu så det blir lixom inte så mycket pictures, ska lämna in min älskling idag och hoppas på att få en ny så fort som möjligt. Yes yees, nu vet ni mina trogna läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback