Today is a pretty good day.

Efter som att jag skulle gå till skolan till typ 12 idag så kände jag baajs nej, jag ska fan döda min kropp idag! Så jag gick 18 km vid 10:30 och kom hem igen 11:30, awesome! Har gjort en massa utfall, situps och en massa annat skitjobbigt. Har nu så ont i benen att jag knappt kan sätta mig ner, men fan så skön känsla det är!! 
 
Fick nyss ett sms från posten att mina hårfärger som jag beställde i förrgår har kommit, så ska kila upp till centum och hämta ut dom och färga håret snart. Jag har fan blivit ginger, not so funny huuh. Och så fick jag nyss reda på att min tjocktröja från candybykeela också kommit fast den är på djurö så faaan, aaja. Vi får se om jag tar och springer ut sen igen några rundor på motionsspåret men just nu är jag rätt slut, men jag har mkt energi.. whaaatttheeefuck. Idag har jag käkat en skål men broccoli, druckit vatten och hittat.. 
Mjölk med vaniljsmak och 50% extra protein perfekt för dig som tränar. Finns i blåbärsmak också men den här smaken var helt klart godast, jag tränar ju inte så himla mycket men med bara 0,5% fett så är den så himla värd och nyttig. Åh älskar den.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh jag visste inte att den fanns i vanilj, det måste jag testa! :D Blåbärsmjölken är jättegod ju!

2014-03-09 @ 21:19:03
URL: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback