Allt går åt helvete.

Sitter fortfarande på sängkanten och tror att tiden ska gå fortare, tiden går exakt lika fort som den gjort sen jag föddes, inte långsammare eller snabbare. Allt, och då menar jag precis allt går åt helvete! Jag har slutat gå till skolan, jag som var så jävla duktig med att iallafall ta mig dit. Vadfan har hänt, nu sitter jag här och känner mig totalt jävla misslyckad och vill aldrig mer gå ut igen. Mitt liv är en cirkel just nu, antar att det är det för många nu såhär sista skolveckorna innan sommarlovet, men seriöst så känner jag mig som en robot som går efter schema. 
 
Ingen spontanitet, inga fester, inga vänner att lägga huvudet mot när huvudet är för tungt för att bära. Jag känner mig helt jävla tom, även fast jag har det enda jag vill ha. Kan jag inte bara vara nöjd? Nej, för allt, precis allt kommer gå åt helvete, och det vet jag om. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback