Ingen tid över.

Jag skulle mest av allt vilja göra en makeover då jag är sjukt trött på min header, men har varken tid eller ork. Att driva den här bloggen är ändå en rätt stor grejj efter som att jag har skrivit i den sedan december 2012, skulle kännas onödigt att bara kasta bort något sånt. Vilket jag gjorde med min blogg "whokilledme" som jag började skriva i 2011 och raderade föralltid i slutet av 2012, det gör lite små ont att tänka på det, jag har ju faktiskt i stortsett kastat bort de åren och kommer nu inte ihåg något alls nästan. 
 
Livet rullar ju vidare, och jag hinner knappt med själv. Om kanske precis ett år springer jag antagligen runt med min studentmössa och firar att jag för det första att jag aldrig mer behöver gå i skolan och för det andra, att jag blivit arbetslös. Lägger in ett swag här för det känns bra. 
 
Kan ju dra vad jag gjort de senaste dagarna då lite fort, fredagen vill jag helst inte prata om, det var en mardröm som jag hoppas jag lämnade föralltid. Men på kvällen så ringde Patriks pappa till honom och sa att han hade köpt en lekbil Audi Rs2a 700hs++ heelt sjukt va trevligt den gick, de va nämligen streetrace på natten i söderort som vi åkte och glodde på (jag, patrik och hans mamma och pappa alltså.) 
 
Efter som att Patrik ska ner till skåne och tävla SM i Paintball nästa helg så var det här en hel träningshelg med träningar från 10-16 denna helg, jag var med i lördags, det var kallt och regnigt men jag gillar att vara med där och hjälpa till faktiskt. Igår var det söndag, Patrik drog iväg och jag åkte till nackaforum för att fixa lite shit. 
 
Nu är det måndag, träffade Linda igen efter en rätt så lång tid. De första hon säger är "Det är nationella imorgon, vi börjar klockan 08:00 och har alltså ingen sovmorgon till 12:30" NYEEES, tänkte jag och slog mig själv i ansiktet, naa men nästan alltså. Sitter just nu på lektion och läraren Anders står och viftar med händerna framför mig, men jag hör honom inte, efter som att jag lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback