Maj månad och alla fyller år.

Nu SKRIKER verklige min plånbok som aldrig förr, hundarna pissar på mig och även gud(det regnar ju trots allt.) Just nu så sitter jag med Linda i ett grupprum och kollar på gamla videos från början av tvåan, siiickman. 

Igår fyllde min mamma 51, grattis grattis till henne. Karolina, Robin, Elli, Emil, Daniel, Emma, Patrik, Mamma, Owe, jag och hundarna tillbringade kvällen hos Karolina. Rätt så mysig kväll sen åkte jag och Patrik hem och sov. 

Jag gick upp 05:30 imorse och hade tänkt att göra frukost på sängen till min älskling MEN det fanns fan ingenting hemma så han fick en dyr frukost från judekassan och även två paket och ett ljus, OCH EN SÅNG. Hehe, för han fyller ju faktisk 20 idag så grattis till honom också!! Visste inte ens att jag kunde vara så kärleksfull, meheh. Efter skolan ska vi fira honom med en del av hans släkt, goosi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback