Pbsm.

Åkte somsagt ner till Skåne i fredags, på lördagen spelade min pojke SM i Paintball för första gången i sitt liv, med sitt lag Stockholm Redline som du antagligen glott på tidigare om du är en läsare av min blogg. Det var första gången för några och bara andra gången för vissa, i laget då alltså. Mycket nervositet och spänning innan första matchen var igång, vilken är förståeligt, som i vilken sport somhelst. 
 
Det gick inte så bra för Stockholm Redline men jag tror att det kommer gå bättre nästa gång, synd bara att det inte riktigt kan gräva upp sina svagheter. Naah, det blri säkert bra. Jag är väl bara avundjuk för att jag inte får vara med, fuck vad jag skulle pippa alla och ingen vet ens om det. Funny as hell, naaaa. Vi åkte hem samma dag som deras div hade spelat, de var ju inte direkt några glada miner från någon haha vilket också är förståeligt, för lite pinsamt var det. Men en sak är säker, de har snyggast tröjor, det är ju en fördel. Jag tyckte iaf min älskling har blivit sjukt duktig på så liten tid så jag tror att det bara kan gå bättre nu. 
 
Det var söndag igår då Patrik satte på sommardäcken på bilen och hans mamma klippte oss båda, haha aw Patrik är jätte korthårig men lika snygg som alltid. Fukyäää! Det vart en mysdag/kväll då vi också kollade på Anchorman 2, MAHA. Idag är det måndag och livet är lika fucked som alltid, här har ni en del bilder jag fotograferade på lördagen, på mitt favvolag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback