FINALLY!

Tillbaka on the bloggish, kanske! Det har varit så jävla mycket på senaste tiden, jag har haft super ont och jag har bara varit allmänt deppig över hela livssituationen. Min sjukdom har fortfarande inte fått ett namn och jag vet inte ens om det kommer bli bra, därför avvaktar jag med skolan. Jag har en ändrad studieplan och jag går i skolan på onsdagar endast, om jag inte känner för något annat dåra. Jag kan säga att jag fortfarande har 100% ångest över skolan och om hur jag ska göra, ska jag hoppa av eller inte? Lalala.. så mkt tankar. 
 
Jag har inte så jävla mycket att skriva egentligen haha, även fast jag inte har bloggat på mer än en månad så har det inte hänt sådär JÄTTE mkt. När jag slutade blogga så berodde det mest på min och Patriks situation, vi höll på att göra slut och sen så vart det en jätte stor grejj av hela grejjen så vart det säkert en massa missförstånd jag har ingenaning om hur hans mamma tänkte riktigt men nu bor vi iallafall hemma hos mig i sköndal. Jag tycker det är små jobbigt men vem fan bryr sig om jag vad tycker lolz. 
 
Den största nyheten är väl att jag har tagit KÖÖÖRKORT nu, i måndags för att vara exakt och det var inte enkelt att bara skaffa sig det ska jag säga, men jag är lite stolt över mig själv, att på två veckor så lärde jag mig köra bil och all teori och klarade skiten. Bland det mest nervösa jag gjort i hela mitt liv, och jag kan inte direkt säga att jag är bäst på att köra bil.. mer sämst. Meeeeen det är bara att träna och träna, läskigt men roligt. Ja juste jag har fått en iPhone6 också heelt ny och fin och guldig som jag efter fyra dagar tappade i marken så att skärmen sprack! BARA jag som lyckas.. så jag kände just då att livet kan ju inte bli mkt sämre och rätt hade jag just då! 
 
Patrik har börjat på nytt jobb också så grattis älskling du är bäst! Tror hans trivs bättre nu på Bilia än på hans gamla jobb, eller jag vet att det är mycket bätte nu. Annars ser jag ut som skit för jag har inte tänkt så mkt på utseendet för att jag har satsat all koncentration på att klara körkortet så jag ska väl färga håret, måla naglarna och komma ner på jorden lite idag.. eller imorgon.. pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback