Rekommendation - So.U

Åhh jag måste bara rekommendera dessa as super fina, sexiga och cepe sköna trosorna.
Från lindex för 59:-/st. Jag är ju en människa som bara kan använda string av någon anledning men alltså dessa är oslagbara av alla jag har haft sedan typ hundra år tillbaka, måste även säga att det var Patrik som ledde mig till dessa genom att köpa tre par och sen köpte jag tre par till efter det. Annars brukar jag inte köpa sånt på Lindex, faktiskt ingenting på Lindex. Men dessa alltså, så himla snyggaaaa! Jag har de ljuslila, mörklila, alla tre blåa. och de skrikrosa! 

Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Snygga!

~ Varför skulle det vara mer synd om mig? Och vad har jag och Anton Ewald gemensamt? Kika in och läs mer på nattstad.se/idahtt ~

2014-11-19 @ 20:55:37
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback