Hur får jag plats med allt?

Idag var Patrik på arbetsintervjuv då jag kände att jag kunde följa med och sitta och läsa i körkortsboken så länge, och det gick väl bra.. både för Patrik och mitt läsande, dock så glömde jag ju bort allt jag läst efter typ 30 sekunder så det känns lite jobbigt allting men jag tror på mig själv för jag vill verkligen det häär men körkort ju. Men iallafall, efter der så åkte vi till jensens beefhouse på sveavägen och käkade Kött och kyckling och så himla god dessert, asså deras mat är foreal munorgasm all the way. 
 
Efter det åkte vi ut till Karolina och Robin och myste lite som vanligt. Det har köpt linas matkasse och jag måste säga att jag är pretty inspererad av att göra samma sak när jag flyttat till eget boende sen. Jag längtar så himla mycket tills jag har något eget, laga min egna mat och göra vadfan jag vill.. som 2012 typ. De va awesome till en början iaf, bättre än det här kanske? Jag vet inte, jag är trött på skiten nu iaf. Här har ni iallafall lite fler bider som antagligen suktar er mohahah!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback