Måndag och tisdag!

I måndags så lossnade ett däck på 940:in när Patrik skulle komma hem på lunchen, utan äventyr är det ju tråkigt! Efter den incidenten så skjutsade han mig till bussen då jag tog den till Karolina och var där hela eftermiddagen tills han slutade. Vi myste och så, som vanligt alltså! På kvällen så åt jag och Patrik middag på herrgårn i björknäs, det va så gooott med filé mingon på planka och älsklingen åt lasange! 
 
Igår hämtade vi körkortsboken till mig för nu är det bara 27 dagar kvar och jag måste verkligen läsa och läsa och läsa nu för att kunna klara provet. Jag tror det kommer gå bra faktiskt, intensivkurs är ju det jag behöver! Och så kollade vi på hollywoodfruar, jagad av hundar och paradise hotel.. Haha standard!! Ikväll blir det spännande på ph hihi...
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh va gott!

2014-10-01 @ 18:22:12
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Moa Simborn

Åh gud va gott!

2014-10-01 @ 18:30:41
URL: http://nattstad.se/simborn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback