Chokladhjärta.

Omg, jag och min chokladmun är tillbaka, eller iallafall chokladkäften. För jag är fan sugen på choklad hela tiden. Jag har redan hunnit skriva choklad 5 ggr i detta inlägg lixom men det är ju så jävla gott!! När jag gick i mellanstadiet och högstaiet så åt jag en hel 200g marabou chokladkaka VARJE dag samtidigt som jag spelade datorspel och drack cola, det jag är förvånad över är att jag fortfarande var lika smal och spinkig men jag va inte så förvånad över alla hål i mina tänder haha. Jag blir alltid mycket gladare om jag får i mig choklad, kom ihåg det du som behöver! 
 
Idag är jag faktiskt ledsen som vanligt, vi har skolfoto idag så jag kände att det måste jag ju gå på, det är ju trotsallt det sista skolfotot någonsin. Jag förberedde allt för idag men imorse klockan 04 någongång så vaknade jag av att det gjorde så himla ont, så jag tröck i mig två alvedon och en ipren samt mördarpillret lol, och bedövningsmedel osv. Jag fick lixom väcka patrik, och jag låg och grät innan pillret fick mig att somna. Larmet ringde och jag hade fortfarande ont, så inge skolfoto eller skola vart det, så himla ledsamt. När jag vaknade så kände jag att jag hade jätte ont i vänstra ögat, det började dock göra ont igår. Men så kollar jag mig i spegeln och hela min ögonlock har svullnat upp och bara hänger just nu och det gör så himla ont (antagligen ögoninflamation), fan jag tycker att det räcker nu, Jag brukar ju vara frisk annars, hela tiden. Men det här året alltså, usch usch usch. Aja, dags att fortsätta ligga i sängen och ha ont överallt. Vill bara att Patrik ska komma hem och ta hand om mig :( 
 
(ps. Åkte ju till sjukhuset med patriks fot igår men dom sa bara att han skulle boka tid. jag fick backa ut från nackasjukhus parkeringen med bilen och köra då patrik hoppade upp på taket och helt plötsligt öppnade passagerar dörren och hoppade in, haha de va cpkul faktiskt.. speciellt så kände jag mig duktig efter som att det var jag som körde heheh. och finally så hittade vi nils också)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback