Don't go crying to ya mother, cuz you're on your own in the real world.

Jag skrev inte riktigt klart om lördagen i förra inlägget men vi var somsagt på nacka forum typ hela dagen och bytte en tröja som vart söndertvättad(som ni kommer få bild på för den är så himla snygg). Och då köpte jag ju en vinterjacka på zara och sen så fick Patrik en fin vinröd mössa av mig och en mysig stickad tröja från carlings, tyckte det va så fint och jag gillar att göra honom glad ju. Sen åkte vi hem och käkade lite!
 
Sen duschade jag och sen så åkte vi och hämtade Madde och Erik i nacka för att åka mot Arningeträffen vilket är en bildträff nära täby om jag fattade det rätt. Jag och älsklingen ställde faktiskt ut bilen och nä vi vann inte, men vi kunde lätt ha gjort det med typ två röster till haha... ps vinnaren fick 11 röster av typ nästan 200 bilar. Så de va ju inte så himla seriöst. Och sen så umgicks vi lite några stycken, jag fick kniven i hjärtat och sen sov jag. 
 
Idaaaag har jag röstat, jag tänker fan inte säga på vilket parti för då blir man väl mördad eller något liknande, iallafall så vart 940:in väldigt poppis bland ungarna i sköndal så de va läskigt och kul hahahah. Sen har vi ätit kebab och pizza och varit allmäna tjockisar som alltid, gos. Imorgon hoppas jag att jag inte har ont så jag kan gå till skolan, men vi får se.. Det är rätt mycket som behöver fixas till nu. Jag och Patrik får helt "enkelt" skriva nån jävla "fuckingpain bucketlist" eller nått haah.. Men godnatt era fulingar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback