Here we go again..

Gaah, var på akuten hela dagen igår med Patrik. De vart nämligen lite läskigt när jag började kissa så himla mycket blod, när ska detta elände ta slut egentligen. Man blir rätt trött på alla sjukhusbesök och dessutom tömde dom mig på tre rör fyllda med blod från armen också. Jag HATAR ju sprutor, verkar som att jag fått något sorts förbannelse över mig efter som att precis allt går käpprätt åt helvete. 
 
Jag orkar seriöst inte sitta inne längre, just nu gör det också så himla ont och jag sitter här med de starkaste medicinerna jag kan få. Knaprar piller hela tiden men ingenting hjälper!! Sliter snart av mig mitt fula hår. Efter en hel dag på akuten igår så åkte vi till karolina och robin på kvällen och gosade lite med Emil och Elli. Och vi åt även på bankokthaifood för jag var så jävla sugen på nummel toolv! I måndags var jag ju skolan en gång på as länge, på tisdagen hade jag ont igen och patrik kom hem med fina blommor, roosa osv.(som ni ser här under) Dock så har vi alltid rullgardinen nere så blommorna får ju inget ljus och där av ser rosorna himla ledsna ut just nu.. aww! Därför de inte fick va med på bild hehee. 
 
Idag skulle vi gått på museéum med klassen, jag vet inte om jag var så jätte taggad på det ändå men somsagt så har jag så ont att jag inte kan göra något. As usual! Sitter hemma och tittar ut på regnet, glor på teve, käkar nudlar, dricker redbull, pussar på patrik, äter choklad och häller i mig piller mot smärta. Ja, man kan ju säga att jag gör allt för att inte tänka på värken. Tänkte gå ner nu och försöka ta slut på min lila hårfärg! Sen får vi se vad som händer.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att du inte får må bra.
Hoppas det blir ett slut på eländet snart.

Men tur att du har en kille som tänker på dig och ger dig blommor, det är inte alla som får.
Kram faster

2014-09-26 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback