Huvudvärken från helvetet!

Som jag skrev igår så åkte vi till Amy och Sampa och käkade middag igår, vid sju så drog vi alla mot barkarbyträffen och det var mycket bilar as usual. Vart en hel del dricka också för oss alla och kvällen förvandlades till något vinglande och roligt mot slutet yesyes! Det var en hel del dreamcars, som typ evo och skyline. ♥ Men vi gled ju runt i våran lilla bebis heheh "smooking hot" bokstavligen efter som att den kräks en massa rök på tomgång eeheh. 
 
Idag så vaknade jag med huvudvärken jag vaknat med i tre dagar, det känns jävligt jobbigt efter som att jag annars inte brukar ha ont i skallen men nu har jag det och vill bara hugga av mig huvudet. Åt goda pommes med vitlöksås och tomat och lök till frukost och så käkade vi middag nyss då vi åt plankstek. Mummaaamummmaa.. Här är en bild på mig, amy och madde och jag älskar fan mitt håår, och sen en bild som lades upp efter träffen på våran bebis. 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Härlig första bilden:]

2014-09-29 @ 19:45:38
URL: http://llollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback