Illa.

Nu är det illa då jag märkt att jag typ "följer" alla teveprogram som tex Project Runaway, Top Model o Lyxfällan osv hela veckorna, haha och de är ju faktiskt riktigt bra program egentligen. Synd att det bara går på dagarna dock! Och nu är det även final i PR och guuud så spännande ååh bögen vann, gratulerar osv. Fan jag börjar ju böla och grejjer! Assåå hahaaaha vad jag är ensam. Vad gjorde vi igår kväll egentligen, vi åkte runt i bilen för jag mådde inte lika dåligt då. Sen kollade vi på ph och sov.. 
 
Älsklingen kom hem med lunch ↓Cesarsallad↓ till mig idag vid 12 och lite rajtantajtan haha, men nu är jag ensam igen. Buuhu, synd om mig faktiskt. Osså antar jag att det inte händer någo idag heller.. och ja, jag har ju fortfarande ont. Nästa vecka ska jag börja gå till skolan hade jag TÄNKT, jag behöver bara gå eftermiddagarna vilket är skönt <3 Såhär vip, och nej.. det är inte ens kul!? Att vakna varje morgon och ha ont, fan de värsta jag varit med om. Nu ska jag fortsätta kolla på mumindalen hehe... åh. 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Gott med färdig sallad! ;) Kanske också borde åka till mcd och köpa :)

2014-09-18 @ 15:44:05
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback