JAG PALLAR INTE MER.

Mamma ringde ut mig och Patrik att käka middag hos mamma på djurö igår, egentligen skulle vi till sjukhuset med patriks kanske spräckta tå men de vart ändrade planer så det ska vi eventuellt idag. Men jag har så fruktansvärt ont, imorse gjorde det skitont och då tog jag en tablett jag fick plockade ut från apoteket igår som heter Ketogan Novum och fyfan vad jag mått dåligt, och det gör jag fortfarande. Jag ser dåligt, det snurrar, jag mår illa och nu fick jag så jävla ont igen!? Det skulle ju vara smärtstillande ju, nej fyfan va arg och ledsen jag är nu.. ingenting, verkligen INGENTING fungerar. Jag vill fan bara gråta hela jävla tiden!! 
 
Jag kan inte sitta för att det snurrar och det känns som att jag ska kräkas, jag kan inte ligga ner för då gör det så jävla ont, jag kan inte stå upp för då känns det som att jag ska dö. När kommer slutet på detta, ska jag seriöst behöva få självmordstankar för att få stopp på skiten. Nej fyfan vad jag hatar svenska sjukvården, jag verkligen hatar. Lever även på världens godaste soppa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback