Like diamonds in the sky.

Tjolahoppsan, på fredagen mekade vi lite men annars låg vi bara inne, bilen läät som ett monsteer efter att vi satte på nya röret haaaah. Aja, ramlade in här en snabbis och tänkte berätta om igår (lördag). Jag och Patrik gick upp hyfsat tidigt och åkte till pappas kompis firma och svetsade igen en massa hål i bakskärmen och fixade med avgasröret. Jag va tvungen att åka från pappa och patrik efter ca två timmar för jag hade så jävla ont, synd somfan.. men men. Patrik kom hem vid 19 tiden och vi bytte däck och fälgar samt att jag städade igenom bilen lite snabbt innan vi drog mot värmdö bilträff.  På fredagen mekade vi lite men annars låg vi bara inne, bilen läät som ett monsteer!! 
 
Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så Boring som de va, jag trodde det skulle komma rätt mycket mer människor med scysstare bilar. De va lixom inte direkt något att hurra för igår, haha. Träffade lite gamla vänner och några nya men mest så hängde vi väl med Erik, Madde, Sampa och Amy. Vi kom hem vid ca 01:00 någongång inatt och kollade på filmen step brothers, den är fan riktigt rolig haha. 
 
Idag så vaknade vi och käkade frulle, Patrik vart klippt och sen åkte vi och köpte godis och chips och redbull och massa gott. Det verkar som att regnet snart är här så vi ska kolla på film och vara allmänt tjocka och gosiga hihi.



Kommentarer
Postat av: TORI

Himla fin design! :)

2014-09-21 @ 19:39:55
URL: http://boardin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback