SÅ himla gott!

Först och främst heej, jag vet inte vilka läsare jag har kvar på bloggen så om du följer min blogg dagligen eller minst 3 gånger i veckan så kan du gärna lägga in en kommentar så jag vet på ett ungefär vilka det är (eftersom att det typ bara är folk som är mig nära) som nu läser min blogg! 
 
Jag ligger fortfarande i sängen nu två dagar efter operationen, det gör rätt så ont och jag hoppas verkligen att det här kommer göra skillnad nu annars vet jag fan inte vad jag gör alltså. Ligger iallafall här och dricker vatten som en dåre och äter ur dessa små påsar, asså det är så himla gott.. Beef Jerky är tydligen ett nyttigt köttsnacks av hög kvalité som body builders käkar haha! Asså det är dyrt och så omnomnom.. typical Alice grejj (dyrt, ovanligt och SÅ jävla gott) Ja, vad ska man mer skriva? Sjukt jobbigt att komma så mycket efter i skolan + sjukt jobbigt att skolan man går i suger purjo. 
 
Senare idag tänkte jag faktikst lägga upp en del bilder från sommaren som en liten tillbaka blick. Dock kommer jag bara ta bilder från Sony NX5 kameran så inga dåliga mobilbilder vill jag sprida denna sommarkänsla med big nono! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter gott, kanske jag testar det nån gång! ^^

2014-09-11 @ 21:06:14
URL: http://drawingsbymeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback