Time to speak up!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När älsklingen kom hem! 

 

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov, som tur är. 

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Låg i sängen, som nu med.. 

 

Det sista du sa högt:
"Sa" nog något i stil med ''mhmfmfmh''

 

Det senaste någon sa till dig:
Patrik sa att han älskade mig, då jag svarade med ovanstående, för jag sov. 

 

Vad har du druckit idag:
Vatten, vatten, vatten...

 

Vad var det senaste du åt:
Sparrisoppa, varmakoppen myms!

 

Vad var det senaste du köpte:
Redbull och chips<33

 

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun hos pappa, vit hos mamma, mörkblå hos patrik!

 

Vad är det för väder hos dig nu:
Jag har inte kollat ut idag.. ännu! Åh illa.. 

 

Godaste glassmaken:
Är inte så mycket för glass faktiskt, ...

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njae.

 

Sover du tungt:
Jag vet faktiskt inte, det beror på asså.. 

 

Drömmer du mardrömmar:
Ofta nuförtiden faktiskt, de är hemska. Typ otrohetsdrömmar, chernobyldrömmar osv!! Blä. 

 

 

Trivs du med ditt jobb:
Om jag hade ett jobb hade jag nog älskat det foreal.. 

 

Favoritklädsel:
Inga kläder alls, bästa

 

Favoritlåt just nu:
Oj, rätt många faktiskt. Den jag väljer att lyssna på i bilen just nu är I'm an Albatroz.

 

Vad ser du om du tittar till höger:
En god redbuull, dock slut... men patrik är påväg hem med en ny <33

 

Vad gör dig glad just nu:
Ingenting tyvärr..

 

Vad ska du göra härnäst:
Antagligen ligga i sängen, eventuellt till sjukhuset.

 

Höger eller vänsterhänt:
Höger! 

 

Humör just nu:
Arg, ledsen, frustrerad, kär. 

 

Favoritgodis:
ALLT!

 

Kläder just nu:
Inga.

 

Sommarplaner:
Naah :( sommaren är ju slut nu, men taggar till faluun!!

 

Hur många kuddar sover du med:
Just nu har vi 4

 

Spelar du något instrument:
Neeein.

 

Morgon eller nattmänniska:
Natten är bäst <3

 

Vad är viktigast för dig:
Ärlighet!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback