Omg yes!

Spelade typ heeela dagen och kvällen igår, hann tvätta en maskin och fick lite smått gjort på dagen. Imorse gick jag upp 05:30, puuuuh va trött jag är, åkte iallafall till skolan och var där vid 08, skrev nationella provet i svenska, tog mig ca en timme, va snabbast. Gjorde allt klart, och lämnade in. Haha kände mig så jävla baaws, sjukt kul när det går bra. Sen så åkte jag hem direkt, så var hemma vid 10 typ. 
 
Gjorde lite mat och har kollat 112 aina nu, tänkte starta datorn, köööra lite cs. Sen ska jag ta bussen lite senare till sjukhuset, sen så möter jag väl Patrik där, åker och lämnar lite studentskivebiljetter, asså så skönt att ha alla sålda! De börjar rulla på nu alltså, lite nervös inför nästa läkarbesök med hjärtat dock, även nervös för att fixa frakturen i tanden den 26 maj. AAAJA, fick nyss ett sms om att min studentmössa är påväg också! Asså wowowo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback