← Onsdags

I onsdags så var jag hemma ca hela dagen, jag förde över alla gamla bilder jag hade på gamla gamla datorn, de tog ca halva dagen att göra det, sen så tvättade jag, bäddade till nya påslakan osv i sängen, diskade, damsög osv osv de va fan riktigt skönt. Vid typ halv fyra tiden tog jag bussen till farsta för att gå till tandläkaren, mjaarå de sa att jag är duktig med mina tänder men att jag har en fraktur i tanden nästlängst bak, pga att jag slog sönder den med min tungpiercing för ca 3 år sedan.
 
Efter det åkte jag till centrum i sköndal och tog ut mitt paket som hade kommit, äntligen kom håret i rätt färg!! Nu taggar jag studenten till 1000% ♥ Senare kom Patrik och vi åkte hem till honom och sov där..

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Åh vilket coolt hår du har!

2015-04-10 @ 11:44:42
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback