Torsdag bre.

Vaknade och ba wooo va händer idag, inte ett skit trodde jag men jag åkte tillslut och köpte bullar och cola sen så åt jag och drack de med bmwn, KULT! Sen ringde syrran och sa att hon va i nacka forum med Emil så jag åkte dit, vi glodde på kläder, åt lunch och gosade. Jag hittade (läs omg) ett par nya jeans!!!! Omg de e as snyggaaaaaaaaaaaa shit va snygga de är. Mums, muuums. Får se om jag har samma uppfattning när jag sätter på mig dom hemma haha. 
 
Sen så vi och hämtade min gos Elli på dagis eller förskola som man måste säga nu för tiden. Efter det ringde jag Nickiinthahouse och frågade vart hon var, åkte till Marcus och hämtade henne, vi åkte och chilla galet på en blåsig brygga, sen så drog vi till nacka forum haha, hon skulle köpa ett mobilskal men istället vart det mat och smoothie. Sen åkte vi och myste lite igen, innan jag skjutsade henne i mölnvik då hon åkte. 
 
Då åkte jag hem till Patrik, han höll på i garaget, och var hungirg, så vi drog och käkade middag i värmdö marknad. Sen åkte vi till orminge c och träffade Sandra och Rebecka en snabbis.
 

Kommentarer
Postat av: junkfoodjunkie

Snygga jeans! :)

2015-04-10 @ 21:46:33
URL: http://junkfoodjunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback