Ägghora.

Traalalala, solen skiner idag(onsdag) treevlans! I måndags åkte jag till sjukhuset as usual och gjorde lite saker och sen åkte jag hem till Patrik igen, och han kom hem efter jobbet och vi åkte och köpte chips och vaniljcola muuuums!! De va väl typ hela måndagen, slappt somfan. 
 
Igår(tisdag) så åkte jag ut vid typ 11 tiden mot mölnvik och träffade Madde, drog en happymeal på donken innan vi hämtade upp Erik och sen köpte vi metrev och gottoblandat på brisak för att åka till tavastboda och fiska i det varma vädret hehe.. de va faktiskt inte så farligt. Vi fick iallafall ingen fisk + att jag typ råkade tappa allt i vattnet medans erik och madde stog och kastade. Sen åkte vi och tankade, och efter det så åkte jag till syrran i gurra och gick lite med henne där, sen handlade vi på maxi, åkte till Robins föräldrar och åt middag där, bakad potatis med skagenröra MUMS igen. 
 
Idag hade jag gärna åkt och fiskat lixom solen skiner som aldrig förr!!! Det är blått och grönt och gult och de gör så att man ler faktiskt. Nu ska jag koka färska ägg som vi fick från robins mamma igår, äta dom, duscha och sen får vi se vad som händer. Blääääeh. 
Bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback