Freeeeedag!

Woop idag är det fredag, dock jävligt trist efter som att sportlovet då är över, men men men. Idag så gick jag upp vid 09 tiden, brummade iväg med räzer audin och åkte till sköndal och hämtade lite kläder osv, sen åkte jag till nacka forum och köpte en röd hårfärg, lösögonfransar och en ny mascara de påstår ska vara bra typ. (tog typ första bästa) Sen åkte jag hem till Patrik igen och åt lite lunch med hela hans familj + några till. 
 
Sen så har jag väl spelat lite goatevolution och betalat räkningar. Och nu sitter jag och bloggar och väntar på att få hjälp av Patriks mamma att färga håret så det blir extra fint till ikväll då jag och Patrik ska på krogen haha, Kalle har hyrt någon lokal i stuvsta och det blir säkert kuul, annars är det ju ba att dra vidare ju. Men de blir nog en awesome kväll och så får vi se hur man måt imorgon. Ha en awesome fredagskväll brushes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback