Helgen.

På fredagen så åt jag och Patrik ute vilket ni såg på bilderna, sen så åkte vi ut till värmdö och träffade lite peeps, sen åkte vi till Karolina med Erik och Madde, jag drack sprit, vart full, åkte runt och dunkade med Sofie, Sam och Malte, de va gos. Sen åkte vi hem till Patrik och sov, sent va de, typ vid 03. 
 
På lördagen så vaknade vi hemma hos Patrik, åkte till biltema i värmdömarknad och köpte styrstag.. styrvev(?) till volvon, samt åt på thaien där och sen åkte vi och köpte lime och redbull och sen hem och spelade cs med Maltis. Sen åkte vi ut på kvällen och hämtade Erik och Madde, träffade Sofie, Malte och Sam. Samt va de jävla mkt folk då, härligt. Tills den äckliga slyn fula horan kom haha, så jävla kul!! Så jävla ensam hon är loool. Jaja nvm jag är snyggare och bättre woopwoop.
 
Åkte hem rätt sent på lördagen, vaknade rätt sent på söndagen, men Patrik ville iallafall åka och äta köttbullar på IKEA så då gjorde vi det, och köpte handdukar osv till Karolina som hon behövde, sen åkte vi dit och lämnade det och sen åkte vi till forum och käkade middag och sen hem och spelade cs till typ 00 då vi gick och la oss. Wooppaaa. 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/02/veckans-blogg.html

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)


2015-02-02 @ 13:06:31
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback