Onsdag.

I måndags gled jag runt med Elin och Sofie, kollade Sofies bil på mekonomen efter krockjäveln i helgen haha, de va bara en slang till spolarvätskan som hade hoppt av typ, haha stelt, var till gården i stavsnäs en snabbis och hälsade på Mickis och hade hoppats på att Anna och Mia jobbade. Sen träffade vi ljung en snabbis och sen skjutsade jag hem Elin till djurö för att sen åka till mölnvik och träffa Malte i ca 5 sek och möta Patrik, han käkade lite donken sen åkte vi två hem. 
 
På tisdagen stressade jag upp och ut till Sofie som stog utanför min dörr, åkte med henne och gjorde naglar i haninge, ont i ryggen efter typ två och en halv timme på en hård stol, men klarade mig lool. Sen skjutsade hon hem mig och så målade jag naglarna osv innan jag åkte till sjukhuset och såå.. 
 
Idag vaknade jag av 53498 sms av Patrik som sa att jag skulle flytta bilen för den stog på ett ställe där den inte fick stå, så jag sprang ut vid 10 tiden och som tur var så var det ingen böter, så jag gasade iväg och ställde den lagligt. Nu har jag städat hela mitt rum, damsugit hela lägenheten och tvättat en maskin jag nu ska gå och hänga. Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback