Shikapaowaow

Igår(onsdag) så åkte jag efter skolan och fyllde i mina fransar efter som att de släppt lite fööör fort, så Patrik följde med dit och efter så åkte vi hem till honom och käkade samt hans mamma klippte oss båda. Sen så åt vi chokladfoundant med vaniljglass mums!! Efter det åkte vi hem, kollade på farmen och sen sov. 
 
Jag är fett taggad nu, sitter i skolan just nu och det är sista dagen innan sportlov + jag slutar typ 12 idag om inte tidigare. Sen är det en vecka ledigt, jag är så glad för gymnasiearbetet kommer bli inlämnat (om jag kan få ett möte med viktor idag vill säga, han är sämst på att svara på pim) Men iallafall så börjar jag få liiite bukt på allt. Blir mer och mer taggad på att beställa hem min studentmössaaaaaaaaaa, woooooopp. 
 
Efter skolan åker väl jag hem och ligger och väntar på att patrik ska sluta typ, sen så ska vi åka till linköping eller norrköping eller vadfan vi skulle åka, minns ej. Men ska iallafall köpa växellåda och Patrik ska sälja sin markör. Sen tror jag vi ba åker och dör. Tjaråå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback