Sportlov.

Nu har jag sportlov, de menas med inte göra ett skit, somvanligt. Sååå jävla trist, asså jag vill ha en bästakompis att gå ut och göra saker med! Och så skulle det ju va enklare med en bil såklart, men jag har alltid haft en bästavän och nu har jag ingen, det är fan as trist. Ingen hör av sig heller, bara för att man har varit sjuk så länge är man död i deras ögon? Ahmeen komigen. 
 
Vi åkte iallafall ner till Linköping igår jag och Patrik, han sålde sin picka och sen åkte vi hem. Snubben som sålde växellåda var ej hemma såatte. Drog en donken i botkyrka vid 22 och sen kom vi hem, kollade på farmen och sov. Vaknade idag av en hemsk dröm, att Patrik var otrogen, jag drömmer fan det hela tiden, så jävla jobbigt. De var iallafall vid 09 tiden, då jag inte kunde komna om och sen dess har jag städat, tvättat, damsugit, bäddat rent i sängen, spolat ner min döda fisk och aa.. 
 
Ikväll så sover vi nog hos Patrik, måste köra 940:in dit för den är obessad nu SUUUG va jobbigt. Vet att ingen kommer orka ta tag i den så kommer den stå och rosta bort där, samt så har jag ingen bil jag kan ta när jag vill så det suger. Aja de straffar ju bara mig så varför ska någon annan bry sig, bitches. TJArå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback