Webbshopping omg.

Förra veckan beställde jag hem en skjorta från newdress.com, det kommer väl ta typ en månad innan den kommer dock efter som att den skickas från typ china, galet. Men idag så glodde jag runt på madlady och ba waaaow, jag måste fan ha mer knästrumpor vavava så jag beställde hem två fina par som kommer passa sen när man glider med snygga skor och bara ben i sommar, loovely. Dock så är det ganska farligt att beställa saker från nätet efter som att de inte behöver betalas direkt och.. ja ni fattar. 
 
Jag är iallafall nöjd med min beställning, wooohoo. 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så fint med knästrumpor! <3

2015-02-11 @ 14:17:28
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback