2014s mål.

Jag hade en del planer för 2014 som jag skulle följa, jag har inte direkt gått efter listan efter som att jag typ glömde bort den haha. Men jag kan iallafall tala om hur det har gått och om jag har klarat någonting av det jag satte upp! 
 
Börja gå till en psykolog - Halvt om halvt 1/2.. Jag började gå till psykolog i slutet av året men jag hade så mycket sjukhustider så det vart knas och jag glömde typ att gå dit. Men i år hoppas jag på att bli bättre på at verkligen gå på mina tider och ge det en chans. Hatar ju att prata med folk. 
 
Reda ut en massa knutar i livet - Jag vettefan alltså, jag vet inte ens vad jag menade med denna punkt typ. Jag tror inte jag har rett ut något förutom att jag dumpade en ful jääffeeel. 
 
Komma ur depressionen och må bra - Jag mådde skitbra i början av året, jag träffade ju Patrik och allt kändes mycket bättre. Jag slutade gråta varenda kväll och istället (dumt nog) så "puttade" jag bort alla mina problem och den smällen kom i efterhand när jag trodde Patrik va en helt annan person än den han är egebtligen. Synd men sant.
 
Spara en massa pengar - Jag sparade pengar till spanien resan i början av året till den 7 juni, men det var det enda. Jag är sämst på att spara, jag skulle inte säga att jag sparat en massa. Dock har jag och Patrik gjort en sparburk för framtida planer.
 
Tänka igenom innan jag gör - Jag är den jag är och antingen så tänker jag inte alls och bara gör eller så måste jag tänka en hel jävla livstid innan jag gör. 2014 va ett jävla blandat år, visste aldrig vad som skulle hända ju.
 
Skaffa flera tattoos - Jaaaaa, de e klart. Fick mig gaddad den efterlängtade tigern, samt diamanten på fingret. Men i år ska det fan bli mer! Är så tagg på det. 
 
Fixa ett jobb på något sätt - Nej hahahaha, vilket skämt. Men i år antar jag att jag MÅSTE göra det, blä.
 
Börja övningsköra, eventuellt körkort. - Omg kan ej fatta detta, tog körkort den 17 november och det va typ det nervösaste och bästa som hänt mig. Är rätt stolt. Falun är dock inget favoritställe på denna jord.
 
Fylla 18, wooho. - Haha, självklart fyllde jag 18 år. Va en fin födelsedag, nu kan man dricka sprit och slåss. 
 
Åka utomlands - Åkte till spanien två gånger 2014, ena gången med Linda och andra gången med Patrik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback