Åhm.

Det är så mycket snö, ååh va det är mycket snö. Igår så spelade jag, malte och sofie lite habbo hotell hahahahahahah, va senast inne där 2009, sjukt ju! Fatta ingenting, inteekuul. Men det började bara snöa mer och mer så jag kände att jag vill ut och sladda. (dock så fick jag inte köra en enda gång, för patrik hade fullt upp med det) tyvärr, men kanske någon annan gång. 
 
Det snöar nu också, och jag som sa igår att jag vill ha sommar. Jag vet inte vad jag vill så skitsamma, lol. Jag vill ha båda, och mat. Men vi åkte iallafall ut igår och träffa Malte och Sofie in the real life u know, gled bara runt lite, rätt mycket folk ute ändå. Sen åkte vi hem, och kollade på farmen (jag iallafall, för patrik somnade.) Det verkar bli en rätt rolig säsong, bra tidsfördriv iallafall. De roligaste är väl att tanten som är med låter som morran i morran och tobias. Hahah.. 
 
Idag då, vaknar jag med ont i hjärtat, ont i ryggen och lite mer ångest. Asså haha vad händer i livet just nu, jag går bara runt och spelar glad. Märker ingen det? Nope, tänkte väl de. Jag ska iallafall till sjukhuset idag, ska vara där vid 16:00.. jag är så trött på det här nu. Sååå ypperligt jävla trött. Tja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback