Dagen idag.

Håret är done så nu känns det fräsht och fiint vavava! När Patrik kom hem från jobbet åkte vi till rallysoffan och sen vidare och käkade kebab på italian slice sen åkte vi mölnvik och träffade Malte och Sam, gled lite, gjorde typ ingenting. Sofie va lack för hennes instagram togs bort, jag va lack för att jag lever osv.
 
Jag är faktiskt så himla trött på att leva detta livet nu, alla säger att allt är mitt fel och jag orkar fan inte mer. Jag gör verkligen inte det. Jag är så jävla done med livet, påriktigt så jävla done. Jag vill bara åka iväg, bo på hotell eller något. Stänga av mobilen och känna att någon bryr sig, just nu känns allt bajs. Finns det inte en enda jävel som kan ta mig bort och göra mig lycklig? Fuck.. 
 
Här har ni en bild på mitt fula antiskte och mitt lite finare hår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback